31 Disember Tanpa Mama :(





Nampak title kat atas tu apa ???Bday aku xlama lg tiba,saat-ii time aku nk di lahirkan mesti arwah mama happy kan nak tnggu aku lahir..Tiap-ii tarikh lahir aku arwah mama mesti sambut walaupun tak prepare ape-ii..Tapi kali ni aku rasa sangat sedih dan keadaan da tak sama mcm tahun-ii mama masih ada ..Thun ni aku tak sempat nak sambut bday sama-ii dgn arwah mama lg..Selalu nye,tiap-ii tahun mama mesti wish bday aku dan cium pipi aku.TAPI SEKARANG KEADAAN DA BERUBAH..



Aku susah nak terima pengganti arwah mama , dan kalau boleh aku tak nak ada pengganti..MAK hnya satu untuk aku walaupun aku selalu buat arwah mama sakit hati..Kenapa mama terlalu awal tinggal kan aku ??? KENAPA??Sampai sekarang wajah arwah mak masih terbawang dan aku selalu rasa yg arwah mama selalu ada disisi aku..Tp,knyataan nya kami dah terpisah jauh..Jauh sangat-ii sampai aku sendiri tak dpat nk temu kan..



Tahun ni memang rtahun yg men-yedihkan aku..Sampai sekarang aku masih rasakan mcmtu..Tahun ni aku tak harapkan ape-ii aku taknak terima wish daripada sesiapa pun..Maaf lah kalau aku cakap mcmnie,tahun ni tahun pertama aku tak sambut hari jadi bersama dengan mama..Jd aku harap kwan-ii semua faham situasi aku..

No comments: