For You Too *kami jiwa brutal*

Ini entri tentang persediaan hati untuk kehilangan seseorang yang aku sayang





Baru sesaat aku membaca entri qila aku terus sebak..Terharu xD
Lpas baca je hati terus lega and tiba-ii happy terlupa dgn masalah yg bertimbun-ii kat kepala hotak aku nie..Yup,memang aku nak mendirikan rumahtangga *hebat tak aku,aku nak buat tangga kat dalam rumah korang* .. 1 hal lg yg membuatkan aku rasa rindukan seseorang sampai aku da tak ingat dunia.. Aku ank bongsu yg paling last yg akn bakal mendirikan rumahtangga rasa sangat sedih sbb aku yg paling last nak kawin tp mama da tinggal kan aku .. :(


Aku kawin aku nak buat sederhana sahaja aku tak kawin mcm org yg da tak ingat dunia lepas kawin mkn apa?MAKAN PASIR ?? emm ,, sedap kan .. Thats why aku tak kawin besar-ii sebab tak nak mkn pasir yg terlalu sedap tu.. hahaha
Maaf sesangat la kat org misteri ni yg nak support aku kawin,aku bkn tak mahu tp aku tak luka kan semua hati org termasuk hati aku sendiri..Mama belum setahun pegi aku da kawin..Bukan tak nk hormat arwah mama tp keadaan x berapa menizinkan aku tok tunggu lama lg .. Sebab hubby yg support aku sekarang,kitaorg slalu jumpa then kitaorg tak masalah timbul sbb tu kami nk nikah..Dah nikah dah tak takut nk buat apa-ii..Hubby da boleh jga aku sepenuhnya..


Aku ada juga rasa berat hati nk kawin cepat ni,lagi 1 kalau aku nikah sekarang aku tahu ada seseorgang yg berhati mulia ni akn rasa sedih dan kesunyian..kami da di ibaratkan mcm adik bradik..Tp kami memang ada ikantan saudara pun..Dia ank buah aku..Anak kakak aku..Aku dgan dia rapat-ii mcm belangkas semua masalah aku,dia tahu dan dia jga slalu mendengar luahan hati aku..DIA la segala-ii nya untuk aku,dia pandai belajar,otak dia korang pun kalah..Aku slalu doa kan dia supaya dia berjaya dalam hidup dan menjadi org yg berguna..


Dia kawan aku slalu bergurau,dia kawan aku slalu shopping,dia kawan aku tengok wayang,dia kwan aku yg 1kepala dgan aku..JIWA KAMI BRUTAL..Cita-ii dia nak jadi doctor,ok bagus kalau aku sakit boleh dapat rawatan percuma :)kan qila ..Dulu saat-ii aku baru putus cinta *ehem,haha* dia kawan aku yg slalu mendengar luahan aku dan slalu buat aku ketawa sampai ketelinga..Aku harap dia dapat terima yang aku dah nk bernikah dan aku tak akn lupa kan dia sbb dia kekasih number two aku .. haha ..Nanti aku da ade anak aku suruh dia jaga ,, wahahaha ..


NUR AQILA IWANA,wa slalu wish lu slalu berjaya dalam hidup..Jadi lah org yg baik,jd ank yg baik..Belajar rajin-ii capaikan cita-ii lu k..Nanti wa tumpang senang..Lu berjaya wa bahagia..Hrapan wa hanya satu dan permintaan wa pun hnya satu .. Wa nak lu blajar dan kejar masa depan..ok tq


nak nangis ni,pinjam bahu.. hahaha .. ok la,jiwang plak aku mcm awie dlm cite sembilu plak .. ==''
k,wa mau chau .. bye-ii
mood wa happy sebab qila xD *senyum lebar*

No comments: