Budak Bertudung Zaman Sekarang




Nak cantik mcm dia boleh ?? Sape kata tak boleh ?? sudah semestinya boleh..ramai PEREMPUAN zaman sekarang ni BERTUDUNG  hanya nak mengejar  dunia fesyen .. Susah nak jumpa yg bertudung ikhlas dri hati sendiri..KENAPA perlu ikut-ii orang..?? Dah tak ade pendirian sendiri ea??come on la sayang , tak mau la lagu tu ok .. *Alalalala , manja myra pujuk org*


Cuba korang tengok pelajar-ii sekolah , tengok fesyen diorang dan cara diorang bertudung.Semua nya sekadar nak BERGAYA je kan..Contohnya la hari tu aku jalan-ii kat BPMALL..Terserempak dengan 1 minah ni,mak aii cara dia bertudung sebiji mcm yuna..Aku tak heran pun kau bertudung secantik tu .. sebabnya aku tau sebelum ni kau memang tak bertudung pun .. Lain la kalau asal nya kau bertudung kan aku tak lah heran tengok kau sampai aku nak terlanggar tembok..



Boleh tak kekawan bertudung jangan sekadar nampak kawan lain bertudung mcm yuna kau pun nak ikut juga ...Boleh tak sayang ku ??? Bertudung tu biar la dari hati yg terbuka ok..Cuba korang fikir sendiri apa org lain cakap kalau tetiba nmpak kau bertudung hanya sekadar ikut fesyen dan ikut kawan-ii .. Kan malu kalau org cakap yg tak baik ..


Tepuk dada tanya selera .. Klau nak bertudung biar ikhlas ok , jangan hanya nampak kawan bertudung mcm yuna and then esok-ii nya korang pun terus pegi beli tudung mcm yuna .. Kesian lah diri sendiri sebab nya nnti kat blakang org akn bercakar brik pasal kita..*nah ,, myra bg kiss sikit kat korang , :* 


Be your self ok , jd org dewasa  :) 

No comments: