A Thousand Love

         A THOUSAND YEARS ...dengar punya dengar tetiba dapat ilham nak update blog..lagi-2 bila dengar  chorus nya.. ""waiting for you Darling, don't be afraid I have loved you for aThousand years I'll love you for a Thousand more"" .... fuhh ,,, memang terasa sangat .. tetiba rindu hubby .. aku sayang sangat kat dia ..dia la nyawa aku dia la segala-2 nya bagi aku ^_^
da tak tahu nak cakap apa sebab terharu sangat bila ingat apa yang hubby buat kat aku , dengan apa yang sudah dia korbankan untuk aku selama 3 tahun kami bersama ..walaupun dah banyak cabaran dan dugaan yang kami terima,, kami tetap sabar dan bertahan walaupun da banyak kali kami bergaduh sampai teruk sekali keadaan kami dan 2 kali putus ,, lagi-2 hubungan kami di halang oleh pihak-2 yang tertentu .. tapi rasa sayang dan cinta itu memang sentiasa ada bersama kami walaupun pada masa tu kami tak bersama .. dan hasil nya kami bersama semula  dan merancang untuk bersama selama-lama nya .. insayallah ada rezeki kami akan menikah tahun depan .. korang yang baca kisah ini tolong-2 la doa kan kami ok..aku  harap sangat korang dapat doa kan yang baik-2 untuk kami .. semoga kami bahagia sampai akhir hayat kami ,, kalau sampai anak cucu nanti cerai berai la pula kan .. haha
sory la kali ni entry aku ada pelik sikit dan entah tak tahu nak cakap macamana sebab tengah terharu dan sebak .. kerana mengingat kembali kisah-2 duka dan senang aku dengan hubby .. fikir punya fikir sayang punya sayang .. perkenalan kami tu bukan la sekejap sangat .. tapi lama .. nak dekat 10 tahun kami saling kenal antara satu sama lain .. itu la yang di kata kan jodoh kan.dulu masa dekat sekolah , haram tak pernah bertegur sapa pun walaupun satu kelas .masa tu kami cuma pandang-2 jeling-2 je .. haha .. malu nak mula kan topik untuk bercerita ..itu la kami masa dekat sekola , tak ada nak fikir nak cinta-2 .. lepas sekola terjumpa balik baru la kami meluah kan isi hati masing-2 .. macam itu la cerita nya .. nak tahu lebih lanjut sila la dial nombar tersebut  .. haha :3
adeh ,, dah macam karangan sekola la pulak .. hihi ..janji happy ^^
hah !! ini la kami..sama padan kan
hehe
harap aku dan hubby
kekal sampai ke akhir hayat
hanya hubby di hati aku
dan hanya aku di hati hubby
<3



*lagu A THOUSAND YEARS sebenar nya tidak ada kena mengena dengan aku banyak sangat , cuma sebahagian lirik yg ada je .. hihi ,, jangan marah ..apa-2 pun lagu nya best ..aku tukar kan tajuk lagu tu kepada A THOUSAND LOVE idea aku sendiri .. hehe* 


No comments: