tak ade ape yg menarik ..


Bosan ye hari ni..xde ape yg nk di buat kan .. aktiviti aku mcm biasa watch tv , main facebook , layan lagu2 kat youtube . on9 pun bosan xda apa yg menarik semua nye muka-2 org yg sama hahaha .. asik-2 kau lg , kau lg , kau lg .. hmm ,, mcm da xde sapa lg.... eh,nama pun facebook kan .. memang muka yang sama saja sebab..nak tau sebab ea.. xyah bgtau korang la ea .. haha .. mcm-2 status yang ada,sampai aku naik bosan nak membaca dan meng-like nye..eh ,, sapa juga yang suru kau like myra .. hee ~~ hmm,,hubby plak busy keje .malam bru ade mase jumpa aku..bagus jga dia keje bebas sikit nak on9 .. hihi .. bukan maksud nak curang or whatever la..kalo hubby xde snang skit xde la dia sakit hati tngok aku layan facebook xlayan dia .. hahaha .. lgpun kalo dia keje ade la wang mashyuk kan ,, boleh la g tngok wayang khamis ni .. hihi .. OMG !!! khamis ni .. ??? td tngahari aku tngah makan dgn cara duduk yg sopan tetbe ade org bg salam .. ingat nak cari aku,,rupa-nya nak bg surat pemberitahuan yg karen  xde pada hari khamis ni bersamaan 03-11-2011 .. so pe lg ,, seharian plak tu xde karen ,, mmgmasak kat umah la jawab nye kan .. xpa .. boleh ajak hubby jalan haha .. if hubby x busy la..kalo busy ,, @#$%%$^^$$)(&^^%$@@!# .. korang sendri faham la .. hahahahaha .. ok la cukup la untuk aku menhilang kan bosan hari ini ok .. nnti aku plak yg naik bosan ,, jari pun da naik penat tekan2 keybord ni

No comments: