about my new anty


kali ni aku nk bercerita psal pic kat ats tu plak ... Hah !! nak tau sape dye ,, dye la bgai kn IBU ke dua aku.. dgn dye la aku slalu bergelak ketawa .. dgn dye gak la aku slalu mngadu msalah kje .. dye ni peramah org nye .. bkn tu aje .. dye ni suka buat org ketawa .. suke wat lawak .. kalo dye mrah ,, kompom sekejap je ,, lpas tu da ok da .. kn anty HEHE .. aku mmg rapat sesangat la dgn dye nie .. kdang2 kalo da tension keje ,, mcm2 kami buat .. kn best kalo aku ade IBU yg perhatian mcm anty june .. bertuah nye ank dye dpat IBU mcm anty nie .. mmg best gile la aku ckp .. dan aku pun bertuah gak sbb dpat kenal dgn anty june .. sejak knal dye aku slalu ketawa .. THANKS anty .. :D syg anty sngat2 la ... dye mmg org yg suke ambil berat kat org yg dye rpat ,, cntoh nye mcm aku .. dye slalu bsing kalo aku xmkn or x srapan .. dye btul2 caring.. kdang2 dye slalu blanja aku sarapan .. mmg best la aku ckp .. and ,, bkn psal tu aku syg dye .. aku syg dye btul2 dr hati yg ikhlas tau ...
hmmmm ... aku rase smpai sni dlu la kot .. xtau nk berayat lg .. :)
love u anty june


                            23 june 2011 

No comments: